Subject: Euroopa Kontrollikoja eriaruanne Türgi pagulasrahastu kohta
From: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Apr 2024 01:14:31 +0300

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea lugeja

Meil on hea meel Teile teatada, et äsja ilmus Euroopa Kontrollikoja liikme 
Bettina Jakobseni juhtimisel koostatud eriaruanne 06/2024: „Türgi 
pagulasrahastu – kasulik pagulastele ja vastuvõtvatele kogukondadele, kuid 
selle mõju ja kestlikkus ei ole veel tagatud“.

ELi mitme miljardi euro suuruse rahastu tegevuses on viimasel ajal tehtud 
edusamme, kuid see oleks võinud siiski olla kulutõhusam ja suurema mõjuga. 
Kuue miljardi euro suurune Türgi pagulasrahastu vastas küll pagulaste ja 
neid vastu võtvate Türgi kogukondade vajadusele, kuid rahastu projektide 
elluviimine on kavandatust aeglasem ning on ebaselge, kas need jäävad 
toimima ka peale ELi toetuse lõppemist.

Siin <https://www.eca.europa.eu/et/publications/sr-2024-06>  toodud lingilt 
leiate eriaruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .